Friday, August 2, 2013

Nõud poistele

Tahtsin väiksema poja sünnipäevaks tellida nime ja pildiga nõudekomplekti, ning ikka mõlemale poisile, kuna suuremal ka veel polnud sellist ning siis ei tekiks ka kadedust. Selline lõbu on üsna kallis, ja kuna nõude katkiminemise tõenäosus on suhteliselt suur hetkel meie majas, mõtlesin ise proovida. Olgugi, et ma joonistada siiani ei oska, eiran ma ikka ja jälle seda fakti ja kujutan endale ette, et äkki on midagi vahepeal muutunud :D Igatahes, sellised nad tulid, hobivärvidega värvitud mis kirjade järgi peaks taluma nõudepesumasinatki, kuigi ma usun et ajapikku see siiski kulub nii. Kahe komplekti hind tuli umbes sama mis tellides ühe oma, kuid värvi jäi veel hulganisti üle järgmisteks ideedeks ;)





Jah, ma tean, et kausil ja taldrikul on kassil vurrud puudu, kes teab, võib-olla üks päev kasvavad veel :)
Ning jah, see sinine on kass ja kollane siis karu, et ei tekiks segadusi piltidest arusaamisel :D

1 comment:

  1. Vauuu, kui armsad ja minu laste moodi väljendudes- ägedad- komplektid!!

    ReplyDelete